Jump to content

Overkreig

Manager
  • Content Count

    3,989
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Overkreig last won the day on November 4

Overkreig had the most liked content!

About Overkreig

  • Rank
    membru staff
  • Birthday 01/07/2002

Recent Profile Visitors

2,457 profile views
  1. Overkreig

  2. Overkreig

  3. Overkreig

    baftă cu ceea ce ţi ai propus.
  4. Overkreig

    Welcome:)) şedere plăcută
  5. Overkreig

  6. Overkreig

  7. Overkreig

    contra şi îţi spun şi de ce. chiar dacă nu vezi cine a fost activ ieri sau alaltăieri, dacă intri pe profilul cuiva vezi când a vizitat respectivul ultima oară forumul, deci tot e ceva acolo. şi legat de ce a zis şi deus mai sus, cam asta este idea cu pluginul. am văzut că poţi seta limita de timp şi îţi pot apărea toţi membrii care au vizitat forumul săptămâna asta, de ex. logic, când vezi 20 de rânduri de nume, zici că există o activitate foarte mare, dar nu e aşa. totuşi, dacă mai ai idei, împărtăşeşte le cu noi, nu face nimeni cum îl taie capu pe aici şi nu se supără cineva, chiar dacă e o propunere acceptată sau respinsă. apreciez că e cineva care încearcă să ajute comunitatea.
  8. Overkreig

  9. Overkreig

  10. Overkreig

  11. Fanii motoarelor diesel Renault s-ar putea să fie dezamăgiți să afle că producătorul francez va reduce drastic gama de oferte de motorizare. Grupul Renault face demersuri vizibile pentru a se alinia, din 2021, la normele de poluare impuse de Uniunea Europeană. Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway, de exemplu, nu vor mai fi oferite cu motorizări diesel. Și, în aceeași idee, nici modelele Clio, Captur și Kadjar nu vor mai avea dCi-urile cu care ne obișnuisem. Pentru Clio și Captur, Renault oferea motorul dCi în versiuni cu 85 CP și 115 CP, în timp ce pentru Kadjar propunea unitatea 1.7 dCi cu 150 CP. Singura excepție o face Clio, care va primi un 1.5 dCi cu 100 CP care să înlocuiască ofertele anterioare; o parte importantă din clienții lui Clio o reprezintă operatorii de flote, pe care Renault vrea să îi țină cât mai mult timp în grații. Din fericire, oferte de motorizare economice sunt disponibile și pe benzină; este vorba despre gama E-Tech, disponibilă pe Clio și Captur, care se laudă cu cifre de consum și emisii specifice motoarelor diesel. Sursă: https://www.auto-bild.ro/stiri/renault-clio-captur-kadjar-motorizare-diesel-189383.html
  12. Opel Crossland a preluat noul design lansat doar cu câteva săptămâni în urmă de și noul Opel Mokka. Pe lângă design, Opel a îmbunătățit șasiul și direcția modelului Crossland și a adăugat un nivel de echipare sportiv GS Line+, precum și sistemul adaptiv de control al tracțiunii IntelliGrip. Integrând grila radiatorului și farurile, Opel Vizor acoperă întreaga parte frontală a autovehiculului. Acesta extinde optic lățimea și organizează partea frontală cu un număr redus de elemente. Alte noutăți sunt scuturile de protecție față și spate (vopsite argintiu în cazul variantei Ultimate), proiectoare de ceață față cu LED (cu ornament cromat pentru variantele Ultimate și Elegance), bandouri cromate pentru uși, pentru nivelul de echipare Ultimate, precum și o gamă de jante din aliaj ușor de 16 și 17 inch. Jantele de 16 inch sunt disponibile în variantele argintii, bicolore și negru ultra-lucios, în timp ce jantele de 17 inch sunt disponibile bicolore și în varianta negru ultra-lucios. Gamei sistemelor de infotainment include Radio BT, Multimedia Radio și varianta de top, sistemul Multimedia Navi Pro cu ecran color tactil cu diagonala de 8.0 inch. Sistemele multimedia sunt, de asemenea, compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto. La capitolul motorizări sunt disponibile propulsoare pe benzină de 1,2 litri/83 CP cu cutie de viteze manuală cu 5 trepte, dar și unitatea turbo de 1,2 litri în versiunile de 110 CP ( cutie manuală 6 trepte) și 130 CP. Varianta cea mai puternică poate fi comandată și cu cutie de viteze automată cu 6 trepte. Oferta de propulsoare diesel include unitatea de 1,5 litri cu 110 CP ( cutie manuală cu 6 trepte) și 120 CP (transmisie automată cu 6 trepte). Opel va deschide în curând comenzile pentru noul Crossland, care va sosi în reprezentanțe la începutul anului 2021. Sursă:
  13. Overkreig

    Versiunea facelift a Astrei este ultimul produs Opel cu motoare dezvoltate in-house. Cum se simte noul diesel cu trei cilindri? S-a mizat pe eficiență la faceliftul generației cu numărul cinci. Chiar dacă noua versiune a fost lansată după preluarea de către PSA, Astra beneficiază de ultimele propulsoare dezvoltate de Opel. Asemenea motoarelor pe benzină, și unitatea diesel dispune de trei cilindri. Cifrele nu sunt cu mult diferite față de versiunea anterioară cu motorizarea 1.6 CDTI cu 136 CP. Cuplul este acum mai mic cu 20 Nm, dar este disponibil cu 250 rpm mai devreme (la 1750 rpm față de 2000 rpm), ceea ce, în teorie, ar ajuta mașina să se urnească mai repede la plecarea de pe loc. Din păcate, transmisia manuală cu șase trepte a fost proiectată mai mult pentru o utilizare preponderent extraurbană, având rapoartele extrem de lungi. Ca idee, mașina poate circula fără probleme cu 85 km/h în treapta a treia, fără ca turația motorului să fie prea exagerată, dar în același timp nu va putea fi efectuat un viraj cu treapta a doua cu mai puțin de 15 km/h. În principiu, dacă schimbi vitezele așa cum te sfătuiește computerul de bord, întotdeauna motorul va fi subturat, iar vibrațiile acestuia se vor simți în habitaclu. Apropo de vibrații, la pornire nu este cel mai rafinat autoturism din parcare. Îndată ce au fost depășite vitezele de deplasare în oraș, noua Astra se simte foarte bine. Pe plaja superioară de turații, motorul produce un sunet destul de plăcut și oferă performanțele promise. Șasiul a avut parte de mai multe setări fine în urma cărora a crescut nivelul de confort. Suspensia lucrează extrem de silențios și atenuează optim până și cele mai dificile linii de tramvai din București. Interiorul beneficiază acum de sistemul de infotainment Multimedia Navi Pro, care a fost împrumutat de la Insignia. Tot de aici recunoaștem și instrumentarul parțial digital, și volanul îmbrăcat în piele perforată. În ceea ce privește spațiul interior, acesta nu s-a schimbat, dar am fi preferat să se păstreze amortizorul de la capacul torpedoului. Prima impresie În versiunea facelift, Opel Astra dispune de o suspensie mai confortabilă și de o ascuțire a sistemelor de asistență. Din păcate, rafinamentul ansamblului motor-cutie de viteze lasă de dorit. Date tehnice Motor L3, turbo, diesel – Cilindree 1496 cmc – Putere max. 122 CP/3500 rpm – Cuplu max. 300 Nm/1750-2500 rpm – Transmisie tracțiune față, cutie manuală, 6 tr. – L/l/h 4370/1809/1485 mm – Masă proprie 1.296 kg – Accelerație 0–100 km/h 10,2 s – Viteză max. 210 km/h – Consum 3,5-3,6 l/100 km – Emisii CO2 92-96 g/km – Preț de la 21.200 de euro Verdict Noul Opel Astra cu motor diesel se axează mai mult pe un stil de conducere relaxat și preponderent în mediul extraurban. Lucrurile încep să scârțâie în traficul urban, atunci când este activat sistemul Start/Stop. Sursă: https://www.auto-bild.ro/teste/opel-astra-k-facelift-test-drive-188498.html
  14. Ce fel de zgârcit cumpără cel mai scump cu patru uși de la BMW cu un motor diesel? Uneori, mă trezesc cu fel și fel de anunțuri auto în față. Le trimit prietenilor, ei îmi trimit altele și râdem împreună. Iar alți pasionați probabil că ar hlizi când ar vedea această mașină. V-ați gândit și voi la asta. Cine cumpără cel mai scump coupé cu patru uși de la BMW cu un motor diesel? Este evident că bavarezii nu au înnebunit și nu fac mașini scumpe pentru cei care n-au bani să alimenteze o mașină premium cu motor pe benzină, da? Ei bine, această mașină are un rost și l-am înțeles perfect la o călătorie mai lungă. Mergi, mergi și tot mergi și nu trebuie să alimentezi. Și nu trebuie să conduci precum un septuagenar. Din contră, acest 840d poate să alerge liniștit după orice model comparabil cu motor cu aprindere prin scânteie. Ba chiar sună tare plăcut când îl pornești. Sigur, există un sunet de diesel pe acolo, dar e atât de bine mascat, încât poți să o calci de față cu un grup de pasionați auto și să nu îți fie jenă. Chiar deloc. Direcția este exact cum ți-ai fi dorit să fie la un BMW orientat spre confort, dar cu veleități sportive perceptibile, iar suspensia face treabă bună, mai ales dacă ești un om rezonabil și te oprești la jantele de 19 inchi. Mai departe de atât, s-ar putea să simți în mod neplăcut fiecare imperfecțiune a drumului. Noi am avut noroc aici și jantele s-au „oprit' la dimensiunea de mai sus. Tot așa erau să se oprească două bagaje, pentru că portbagajul are o deschidere mai îngustă decât ar fi putut să fie, iar spațiul disponibil este suficient și doar atât, nu chiar impresionant. Apropo de spațiu, pe bancheta din spate chiar încap trei adulți, dar cei mai înalți nu vor avea o călătorie prea confortabilă. Altfel, toți ocupanții vor fi răsfățați de materiale de calitate și finisaje bune chiar și în acest segment. Dacă este bifat sistemul opțional Bowers&Wilkins, vei fi bucuros de fiecare dată când dai volumul mai tare. Antifonarea bună te lasă să te bucuri de muzică și dacă îți place să o lași în surdină. Pe partea tehnologică, avem un tur de forță aici. Deasupra ceasurilor de bord stau două camere cu infraroșu care „văd'dacă ești cu ochii la drum și mai multe sisteme te ajută să nu părăsești banda fără intenție și să eviți mai multe tipuri de accident. Totul e să fii responsabil, să conduci cu o viteză civilizată și să nu te pui cu legile fizicii. Hai că asta nu-i greu, nu-i așa? Date tehnice Motor L6 turbo, diesel – Cilindree 2993 cmc – Putere max. 320 CP/4400 rpm – Cuplu max. 680 Nm între 1750 și 2250 rpm – Transmisie tracțiune integrală/cutie de viteze automată cu 8 tr. – L/l/h 5082/1932/1407 mm – Masă proprie 1.925 kg – Portbagaj 440 l – 0–100 km/h 5,1 s – Viteză max. 250 km/h – Consum mixt 6,2-6,3 l/100 km – Emisii CO2 162-166 g/km – Preț de la 96.568 de euro cu TVA inclusă. 133.322 de euro pentru configurația testată Verdict La prima vedere, ai spune că trebuie să fii într-un anumit fel de zgârcit să cumperi o mașină de 100.000 de euro cu motor diesel. Dar faci 800 de kilometri fără să alimentezi și fără să mergi încet? Știu zgârciții ceva… Sursă: https://www.auto-bild.ro/teste/bmw-840d-xdrive-gran-coupe-test-drive-188487.html
  15. Renault Megane facelift poate fi comandat în România de la 16.300 euro. Compania franceză a aplicat o serie de actualizări la nivel estetic și introduce echiparea R.S. Line în gamă. Megane facelift dispune acum de faruri cu tehnologia LED Pure Vision de la primul nivel de echipare. Avem o nouă bară de protecție față, precum și o noua grilă frontală, care, începând de la al treilea nivel de echipare, încorporează elemente cromate. Facelift-ul aduce o carcasă a farurilor de ceață cu ornament cromat și elemente de design suplimentare care oferă o aerodinamică îmbunătățită. Liniile de contur ale noilor stopuri echipate cu tehnologie LED au fost ridicate pentru a afișa un nou design, iar indicatoarele au devenit mai dinamice. Renault Mégane prezintă, de asemenea, un panou inferior mai sofisticat. Designul aripilor a fost schimbat, fiind înglobată iluminarea la nivelul mânerului ușii. Sunt disponibile și jante noi de 16' și 18'. Vor fi disponibile 10 culori de caroserie, dintre care trei complet noi: Solar Copper, Baltic Gray și New Highland Gray. R.S. Line, noua versiune de design a gamei Mégane, înlocuiește pachetul anterior GT Line. Aspectul exterior, precum și interiorul adoptă un look mai sportiv. Pentru prima dată, Noul Mégane are un tablou de bord digital bazat pe un ecran de până la 10' inchi (în funcție de versiune). Acesta include navigarea prin satelit pentru a oferi o experiență personalizată și intuitivă. Noul ecran de 9,3' inchi de pe tabloul de bord oferă o zonă de afișare de două ori mai mare decât versiunea de 7' inchi. Cele mai utilizate comenzi de asistență pentru șofer pot fi activate de pe volan. Fiecare nivel de echipare are o tapițerie specifică, adăugând rafinament spațiului interior. Scaunul șoferului oferă acum reglaj electric (în funcție de versiune). A fost introdusă o nouă oglindă retrovizoare fără ramă cu funcție automată anti-orbire, începând cu echiparea Intens. Controlul adaptiv al vitezei, prezent deja în gama Mégane, dispune acum de sistemul Stop & Go, disponibil cu motoarele TCe 140 și 160 EDC FAP. Prețul pentru Renault Megane facelift cu motorizarea TCe 116 GPS și echiparea Life începe în România de la 16.300 euro TVA inclusă.
×
×
  • Create New...