Addu69 6 Report post Posted March 27, 2020 O părere, ceva? Știu că nu e cine știe ce, dar se acceptă deoarece sunt începător. 1 ionutmarian reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionutmarian 19 Report post Posted March 27, 2020 TOP 1 Addu69 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Overkreig 358 Report post Posted April 1, 2020 fă ţi un blur al tău, încearcă l pe mai multe lucrări până vezi că dă bine. mai lucrează la efecte şi text. poziţionarea şi redimensionarea sunt ok. 1 Addu69 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Addu69 6 Report post Posted April 1, 2020 1 hour ago, Overkreig said: fă ţi un blur al tău, încearcă l pe mai multe lucrări până vezi că dă bine. mai lucrează la efecte şi text. poziţionarea şi redimensionarea sunt ok. Multumesc pentru sfat, sunt incepator in astea, mersii mult pentru sfat! Seara faina! Quote Share this post Link to post Share on other sites
raingod 1 Report post Posted September 2, 2020 Se vede ca mai ai de lucrat, iti urez succes ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Addu69 6 Report post Posted January 27 Salutare, știu că n-am fost bun, nu sunt bun, dar decent e. Așa că am revenit cu marfă nouă! Pace tuturor, vă salută Addu! 1 ionutmarian reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vexo 83 Report post Posted January 28 Vei evolua doar daca vei face mai multe lucrari. Concentraza-te pe o singura aripa, fara sa incerci mai multe stiluri deodata, pentru ca nu iti va iesi nimic asa. Lucreaza pe niste fonturi, lucreaza la iluminare si la cromatica. KW 1 Addu69 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
.Royce 247 Report post Posted January 29 Te descurci bine avand in vedere ca esti la inceput. Lucreaza la ce ti-am zis eu pe discord, kw. 1 Addu69 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites