Jump to content
Sign in to follow this  
Addu69

Portofoliu - Addu

Recommended Posts

fă ţi un blur al tău, încearcă l pe mai multe lucrări până vezi că dă bine. mai lucrează la efecte şi text.

poziţionarea şi redimensionarea sunt ok.

1 hour ago, Overkreig said:

fă ţi un blur al tău, încearcă l pe mai multe lucrări până vezi că dă bine. mai lucrează la efecte şi text.

poziţionarea şi redimensionarea sunt ok.

Multumesc pentru sfat, sunt incepator in astea, mersii mult pentru sfat! Seara faina!

Vei evolua doar daca vei face mai multe lucrari. Concentraza-te pe o singura aripa, fara sa incerci mai multe stiluri deodata, pentru ca nu iti va iesi nimic asa. Lucreaza pe niste fonturi, lucreaza la iluminare si la cromatica. KW

Le multumesc celor de mai sus, pentru sfaturi, am luat in calcul fiecare sfat, si m-am decis sa incep sa "progresez". Va salut cu stima si respect pe toti, v-as ura noroc, dar vorba aia "noroc au toti prostii", nici sanatate nu merge, si aia de pe Titanic aveau.. Deci doar va salut! Tin sa precizez ca creatiile noi, vor fi adaugate in acest comentariu prin functia "EDIT", pentru a nu spama. Va pupa fratele Addu!

UPDATE:

spacer.png spacer.png spacer.png CDTZ.png.778d1b232c196f260c43ba84f262529a.png  GSTONE2.png 

gstone1.png tommyshelby.png GSTONE3.png mariuss.png  gstone.png

eve.png avatarpentrumine.png DARIUSKILLER.png ionutgstone.png

Stima si respect de la managerul tau preferat, ai inceput bine, ai creatii frumoase, cel putin alea pentru mine fac tot portofoliu' (tuse). Tine o tot asa sefule ❤️

13 hours ago, Lamaie said:

Sunt super lucrările,multa bafta în acest domeniu! 

1 hour ago, DariusKill3R said:

FAMILIAA.pngVei progresa, chiar și semnatura din acest comentariu este făcută de tine (acum 6 luni cred), good work!

3 hours ago, the ninja gamer said:

Forta rau de tot tine-o tot asa te pwpa Fructa 💪

9 hours ago, ionutmarian said: